Argentine Football paidat , "Olin mörkö" - Draxler ulos houkutella suuret seurat uudelleen

Published on by Susan Messi

Arsenal jäljitit Saksa nuorukainen tammikuussa, mutta pelaaja tuntee hänen esityksiä viime kaudella eivät takaa potentiaalinen kosija Matching hänen € 47.000.000 buy-out clause.Schalke tähden Julian Draxler on ehdottanut hänen esityksiä viime kaudella pelottaa potentiaalisia kosijoita ja on nyt innokas "houkutella suuret seurat uudelleen".

Arsenal oli riviin tarjouksen Saksan kansainvälisen jo tammikuussa, ja Draxler itse vahvisti, että Schalke estetty potentiaali kytkin Emirates Stadium.Draxler tuntiessaan € 47.000.000 buy-out-lauseke esti ajoittain, ja spekulaatiot ehkä vaikuttavat Messi 10 hänen esityksiä, mutta on nyt valmis potkia uusi kausi. "[buy-out-lausekkeen] jäi minun kanssani", hän kertoi Bild. "En pelannut kuin 20 seurat olivat valmiita maksamaan tämän summan minulle Argentine Football paidat viime kaudella. Minun on tullut houkutteleva suurten seurojen uudelleen." Nyt tiedän, mitä se on tarkoitus olla mörkö. Jälkeen derby tappio Dortmund, tuntui kuin olisin ollut ainoa, joka syytettiin siitä. "

Draxler maalasi vain kaksi maalia 26 Bundesliigan esiintymisiä viime kaudella, mutta haluavat tavoittaa kaksinkertaisena - kuten hän teki 2012-13 - ja auttaa Schalke haaste Mestarien liigan karsinnat paikalla 2014-15.He jatkoi: "Tämä kausi, 10 maalia olisi minulle mahdollista. Jos meidän joukkue pysyy yhdessä, voimme kilpailla kolmen parhaan. voimme kilpailla Dortmund ja Bayern. " http://www.activeauctionpro.com/

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post